Instituțiile continuă să se așeze pe marginea piețelor Bitcoin, volumul produselor de investiții BTC scăzând la doar 38% din media de la an la an (YTD) în ultima săptămână.
Conform raportului CoinShares din 19 iulie Digital Asset Fund Flow Weekly , produsele de investiții Bitcoin au generat tranzacții zilnice în valoare de aproximativ 3,9 miliarde dolari în perioada 12 – 16 iulie, în scădere substanțială față de media din 2021, de aproape 10 miliarde dolari.
Cu toate acestea, autorii raportului nu concluzionează că scăderea activității comerciale este un motiv de alarmă, CoinShares observând că Bitcoin a experimentat „scăderi sezoniere similare în volume în lunile de vară din ultimii ani”.
Produsele Bitcoin instituționale au înregistrat, de asemenea, ieșiri de 10,4 milioane de dolari pe săptămână, investitorii având acum o reducere netă a expunerii la BTC pentru nouă din ultimele 10 săptămâni . Cu toate acestea, volumul de ieșiri observate în luna iulie a scăzut comparativ cu ultimele luni .
Cea mai mare ieșire înregistrată din produsele Bitcoin înregistrată a avut loc între 10 și 14 mai – când investitorii instituționali au scos 98 de milioane de dolari de pe piețe .
În timp ce investitorii instituționali au continuat să reducă expunerea la BTC, produsele de investiții Ether (ETH) au înregistrat o a treia săptămână consecutivă de intrări în ultima săptămână.
Aproximativ 11,7 milioane dolari s-au revărsat în produsele Ether, aducând până acum intrări YTD de până la 973 milioane dolari pentru 2021. Cu toate acestea, produsele Bitcoin domină sectorul instituțional al produselor cu active digitale prin fluxurile YTD, primind 4,1 miliarde de dolari de la investitori de la începutul anului.
Legate de: Documentarul Ethereum cu Vitalik Buterin strânge 1,9 milioane de dolari în 3 zile
Produsele Cardano (ADA) au înregistrat al doilea cel mai mare flux de intrări în spatele Ether, investitorii crescând expunerea la ADA cu 400.000 de dolari. Produsele de urmărire Ripple (XRP) și Polkadot (DOT) au înregistrat, de asemenea, intrări de 300.000 de dolari fiecare, urmate de Stellar (XLM) cu 200.000 de dolari.
În ciuda creșterii recente, intrările către produsele cu mai multe active au scăzut până la doar 100.000 USD pentru săptămână.