Flanco a deschis vineri al doilea magazin al său din Deva, în centrul comercial Shopping City, cu o suprafaţă de 500 de metri pătraţi, potrivit unui comunicat remis AGERPRES.
„La fel ca în toate magazinele noastre, ne dorim să facilităm accesul clienţilor la cele mai bune produse. Astfel, am pus accent în special pe optimizarea gamei, incluzând în oferta noastră produse de foarte bună calitate şi mărcile cele mai căutate şi apreciate de cumpărători, potrivit studiilor GFK”, a afirmat Ionuţ Cîrstea, Retail Manager Flanco Retail.
Retailerul a pregătit oferte speciale cu ocazia inaugurării magazinului, disponibile în următoarele zile. Totodată, clienţii vor avea acces la întreaga suită de servicii pusă la dispoziţie de Flanco la nivel naţional.
„Pe lângă selectarea atentă a produselor afişate la raft, prin ofertele şi instrumentele de creditare îi ajutăm pe cumpărătorii noştri să îşi permită ce este mai bun. Spre exemplu, prin intermediul cardurilor de credit, clienţii pot achiziţiona produsele dorite cu până la 40 de rate fără dobândă”, a adăugat Ovidiu Nicuşan, director de marketing Flanco Retail.
Magazinul va îndeplini, de asemenea, rolul de intermediar între Flanco şi clienţii care preferă, în continuare, cumpărăturile online. Astfel, serviciul de „Livrare şi verificare produs direct în magazin” va fi disponibil în noua locaţie, aducând cumpărătorilor beneficii importante – transportul este gratuit, iar produsul poate fi verificat în magazin împreună cu un consultant.
„Integrarea perfectă online-offline este absolut necesară în contextul actual. La Flanco, urmărim îndeplinirea acestui obiectiv pe două paliere. Mai întâi, oferim servicii care conectează cele două experienţe de cumpărare, cum este cazul comenzilor online cu livrare în magazin. Apoi, ne asigurăm că toate serviciile noastre (inclusiv cele financiare) sunt disponibile atât în reţeaua fizică, dar şi pe flanco.ro”, a mai spus Nicuşan.
Deschiderea celui de-al doilea punct de vânzare din Deva se înscrie în strategia de expansiune eficientă a retailerului, care urmăreşte să îşi extindă reţeaua de magazine fizice în locaţii cu trafic intens, fie că este vorba despre mall-uri, galerii comerciale sau zone stradale, în funcţie de comportamentul şi preferinţele clienţilor săi.