man Model National Știri

Google interzice reclamele și conținutul monetizat care pun la îndoială așa-zisul consens științific privind așa-zisele schimbări climatice

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit.

Google a publicat noi reguli vizând conținutul referitor la schimbările climatice de pe platformele sale, promițând să interzică reclamele și să demonetizeze videoclipurile de pe YouTube care contestă „consensul științific bine stabilit cu privire la existența și cauzele schimbărilor climatice”, informează LifeSiteNews.

Într-o declarație emisă joi, Google a prezentat noile sale linii directoare – „Actualizarea politicilor noastre privind reclamele și monetizarea în materie de schimbări climatice” – considerând că este oportun să descurajeze orice conținut care caracterizează afirmațiile privind schimbările climatice provocate de om drept „o farsă sau o înșelătorie”, aplicând, astfel, unele dintre cele mai restrictive măsuri împotriva celor care se opun gândirii dominante în ceea ce privește schimbările climatice.

Începând de luna viitoare, orice afirmații care neagă faptul că „tendințele pe termen lung arată că clima globală se încălzește, precum și afirmațiile care neagă faptul că emisiile de gaze cu efect de seră sau activitatea umană contribuie la schimbările climatice” vor fi eliminate sau demonetizate. Cu toate că teoria încălzirii globale nu este altceva decât o teorie vehiculată în mediile științifice și mai ales politice, dar niciodată probată până la capăt.

Google este în prezent cea mai mare companie de publicitate digitală din lume, aducând venituri de 147 de miliarde de dolari numai din vânzarea și intermedierea de spații publicitare.

Compania și-a justificat decizia citând presupuse plângeri „din ultimii ani” ale partenerilor din domeniul publicității și al editurilor „care și-au exprimat îngrijorarea cu privire la reclamele care apar în paralel sau promovează afirmații inexacte despre schimbările climatice”.

Google a argumentat că „advertiserii pur și simplu nu doresc ca anunțurile lor să apară alături de acest conținut. Iar editorii și creatorii nu doresc ca reclamele care promovează aceste afirmații să apară pe paginile sau videoclipurile lor”. Cu alte cuvinte: nu noi practicăm cenzura, clienții noștri ne-au rugat. Nu le putem da numele, dar credeți-ne pe cuvânt!

Videoclipurile și reclamele care contravin definiției pe care Google o dă „adevăratei științe climatice” vor fi publicate în continuare, dar fără a fi profitabile pentru creatori din perspectiva reclamelor cu care ne-am obișnuit că se deschide orice videoclip din versiunea gratuită a YouTube.

„De asemenea, vom continua să permitem anunțuri și monetizarea pe alte subiecte legate de climă, inclusiv dezbateri publice privind politica climatică, diferitele efecte ale schimbărilor climatice, noi cercetări și altele”, a scris gigantul motoarelor de căutare, pentru a da impresia că nu dorește să inhibe dezbaterea, ci doar pluralismul de idei.

About Post Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *