Tradus din indexexpurgatorius.wordpress.com
„Urmele documentelor” funcționarilor guvernamentali ai Statelor Unite înainte și în timpul „pandemiei” COVID-19 indică o serie de „simulacre” pandemice și alte acte care ar putea fi considerate terorism național.
Cu cât se examinează mai mult măsurile legale, strategiile și planurile naționale de securitate sanitară, bio-apărare și pandemie ale guvernului federal al SUA, care au fost actualizate înainte și în timpul COVID-19, cu atât suntem mai convinși de posibilitatea că COVID-19 ar putea avea un efect negativ fiind o falsă pandemie.
Afirmația că COVID-19 ar putea fi o falsă pandemie este susținută de mai multe abordări. O abordare a fost aceea de a demonstra că agențiile guvernamentale, cum ar fi CDC, au umflat numarul deceselor și numărul de cazuri ale COVID-19, pentru a speria cetățenii și a-i forța să accepte măsurile guvernamentale dorite.
O altă abordare este expunerea continuă a ipocriziei funcționarilor din domeniul sănătății și a politicienilor cu privire la restricțiile draconice COVID-19 pe care le impun cetățenilor, ignorând în același timp aceste restricții. La baza acestei abordări se află noțiunea că politicienii și înalții funcționari din domeniul sănătății publice știu probabil că COVID-19 este un fel de „exercițiu pe teren” de mai mulți ani pentru pregătirea pandemiei.
Alți politicieni și / sau funcționari din domeniul sănătății publice ar putea fi informați despre acest lucru prin filtrări de la angajații unor agenții sau departamente federale influente, care sunt conștienți de potențialul fals al informațiilor. În acest scenariu, cei care știu că COVID-19 este o pandemie falsă ar ignora chiar și restricțiile draconiene COVID-19.
Au existat mai multe cazuri în care politicienii și funcționarii din domeniul sănătății publice au pretins că COVID-19 nu era o mare problemă. Un exemplu în acest sens sunt numeroșii funcționari din domeniul sănătății și politicieni care au sprijinit tulburările în masă din mai 2020 și nu numai. Dacă COVID-19 ar fi o pandemie reală și periculoasă, funcționarii din domeniul sănătății publice și politicienii nu ar susține astfel de revolte.
O altă abordare este examinarea acțiunilor legale și publicațiilor – „urmele de hârtie” – ale politicienilor si funcționarilor din domeniul sănătății guvernului federal al Statelor Unite înainte și în timpul COVID-19. Această abordare este extrem de utilă și, făcând acest lucru, se descoperă că nu numai este posibil ca COVID-19 să fi fost falsificat, dar ne putem întreba dacă mai multe alte evenimente politice și culturale aparent perfect sincronizate de-a lungul anilor au fost falsificate, au fost „simulacre” locale, regionale sau naționale.
Este posibil ca guvernul Statelor Unite să fi planificat să numească un „simulacru” național de mai mulți ani.
Articolele anterioare au discutat mai multe legi privind pandemia care au fost actualizate în 2019, cu doar câteva luni înainte de raportarea focarului COVID-19.
Aceste îndrumări și legi privind reducerea riscurilor de dezastru și pandemce din SUA autorizează o persoană cunoscută sub numele de Asistent Secretar pentru Pregătire și Răspuns (ASPR) în coordonare cu agenții guvernamentale americane precum Departamentul pentru Securitate Internă, Departamentul Apărării, Departamentul Justiției (care include, de asemenea, FBI audiat) și diverse alte organisme pentru a efectua „cursuri de formare și exerciții operaționale”.
Articolele anterioare de asemenea au discutat despre Strategia Națională de Securitate a Sanitară 2019-2022, care a fost publicată la începutul anului 2019. Este un document cerut de legislația SUA, incluzând Advanced Innovation and Pandemic and All-Hazards Preparedness Act din 2019. Deci Strategia Națională de Securitate a Sanitară 2019-2022 este în mod evident un fel de document legal despre pregătirea pentru pandemii.
Un alt articol a discutat un limbaj în Strategia Națională de Securitate Sanitară 2019-2022, care ar putea fi interpretat în sensul că guvernul SUA intenționează să „apeleze” la un exercițiu național de răspuns și recuperare la pandemie. Secțiunea relevantă a documentului are următorul conținut:
„Stabilirea unui răspuns național unificat și o recuperare în fața situațiilor de urgență și dezastre în sănătatea publică.”
ASPR, în coordonare cu HHS și partenerii la nivel federal, dirijează măsurile de pregătire și răspuns ale statului în domeniul sănătății publice și al îngrijirilor medicale, precum și măsurile de recuperare în domeniul sănătății și serviciilor sociale, conform prevederilor funcției de asistență de urgență nr. 8 și a funcției de asistență pentru recuperare pentru serviciile sociale și de sănătate. Aceste eforturi oferă îndrumări naționale unificate și îndrumări pentru actorii din domeniul sănătății publice și al asistenței medicale înainte, în timpul și după dezastre. Înțelegem că actorii SLTT sunt în fruntea răspunsului și ar putea avea nevoie de sprijin federal în timp util și adecvat pentru a-și crește resursele și capacitățile. Prin urmare, este crucial să îmbunătățim conștientizarea situației și coordonarea între agențiile federale, precum și cu partenerii regionali și SLTT.
În plus, vom continua să lucrăm cu parteneri internaționali pentru a ne asigura că acțiunile noastre de pregătire și răspuns sunt în concordanță cu cele ale comunității globale. Vom continua să ne străduim să organizăm, să instruim, să echipăm și să practicăm capacitatea de reacție. Vom stabili standarde de pregătire pentru îngrijirea sănătății pentru a evalua disponibilitatea coaliției și vom oferi exerciții pentru a testa rezistența sistemului la amenințări de rutină și catastrofale.„
Articolele anteriore susțin afirmația că segmentul anterior este o încercare subtilă a funcționarilor din domeniul sănătății publice și / sau a politicienilor de a sprijini în mod legal planurile lor de a „convoca” un exercițiu național pandemic multianual.
Articolele descriu exercițiile FEMA ale guvernului SUA ca fiind clasificate, care pot fi o încercare de (printre mai multe) metode legale pe care funcționarii din sănătatea publică o folosesc pentru a simula o pandemie și a o folosi ca „simulare de câmp” sau ceva. Se poate referi la ceva similar (deși acest lucru este o notă laterală, în documentele conexe, cum ar fi Planul Strategic ASPR pentru 2020-2023, s-a stabilit acum că cuvântul „realiza” este utilizat pentru a indica obiectivul sau planul pentru realizarea acțiunilor viitoare descrise; vezi paginile 21 și 54 ).
Cu toate acestea, pot exista informații semnificative pentru a susține afirmația conform căreia secțiunea mai sus citată a Strategiei Naționale de Securitate a Sanitară pentru 2019-2022 menționează subliminal planurile de „desfășurare” a unui exercițiu de răspuns și gestionare a pandemiei de mai mulți ani. Amintiți-vă că Secretarul Asistent pentru Pregătire și Răspuns (ASPR) are autoritatea de a efectua „simulări și exerciții” cu practic orice agenție sau departament guvernamental necesar. Se pare că ASPR a publicat ultima dată un plan strategic în 2014. Poate fi semnificativ faptul că ASPR a lansat un plan strategic actualizat în aprilie 2020 care coincide cu COVID-19.
Cu toate acestea, Planul Strategic ASPR pentru 2020-2023 conține un segment foarte similar cu Strategia Națională de Securitate Sanitară 2019-2022 citată mai sus, cu diferența că strategia ASPR prevede în mod clar că planul este un program de exerciții în mai multe etape. Înainte de a ajunge la această secțiune, este demn de remarcat faptul că Planul strategic ASPR prevede că obiectivul este destinat „sprijinirii implementării unei serii de legi diferite, reglementări de implementare, politici, strategii și planuri generale, care includ, între altele: Strategia Națională de Securitate (NSS), Strategia Națională de Securitate Sanitară (NHSS) pentru 2019-2022, Strategia Național Strategic al HHS pentru Anul Fiscal 2018-2022 și Inovația Avansată pentru Pandemii, și Toate Pericolele și Legea de Pregătire (PAHPAIA) pentru 2019 „. (Pagina 2)
Cu alte cuvinte, Planul Strategic ASPR pare să indice că este un fel de document legal care susține „punerea în aplicare” a altor legi și documente juridice privind pandemia. Acest lucru este important în măsura în care este un fel de „pistă de hârtie” a măsurilor legale sau a documentelor înainte și în timpul COVID-19.
Fără îndoială, cea mai importantă secțiune (ușor prescurtată) a Planului Strategic ASPR 2020-2023 este următoarea:
„Obiectivul 2.3: Consolidarea măsurilor de răspuns și recuperare
ASPR depune eforturi constante pentru a îmbunătăți furnizarea de asistență medicală și sanitară către comunitățile afectate de dezastre, ca parte a misiunii sale. Pregătirea cu succes, răspunsul și recuperarea în caz de urgență de sănătate publică și alte incidente necesită identificarea precisă a deficiențelor și activităților ulterioare de planificare și pregătire pentru a le rezolva.”
Ca parte a aceluiași obiectiv de consolidare a măsurilor de „răspuns și recuperare”, documentul afirmă că:
„ASPR va aplica următoarele strategii pentru a-și consolida capacitățile de răspuns la dezastre:
Implementarea, testarea și validarea completă a diferitelor componente ale Cadrului de răspuns la incidente ASPR, inclusiv dezvoltarea, implementarea și exercițiul continuu al tuturor anexelor funcționale (managementul informațiilor, planificarea, coordonarea resurselor, finanțelor și administrarea) și alte anexe de sprijin, doctrină operațională și proceduri operative standard].
[…]
Stabilirea unui program de exerciții la diverse niveluri, multianual și viabil din punct de vedere financiar pentru a testa strategiile, planurile și capacitățil, și pentru a obține și menține pregătirea națională pentru a preveni, a răspunde și a se recupera după dezastrele de toate tipurile.„
Art.
Acum comparați secțiunile Planului Strategic ASPR 2020-2023 cu Strategia Națională de Securitate Sanitară 2019-2022, începând cu un sub-obiectiv rezumat după cum urmează:
„un răspuns național unificat și recuperare în fața situațiilor de urgență și dezastre din zona de sănătate publică convocată.
ASPR, în coordonare cu HHS și partenerii federali, conduce pregătirea, răspunsul medical și sănătatea publică a națiunii, și eforturile serviciilor sociale și de sănătate pentru recuperare … Vom continua eforturile noastre de a organiza, instrui, echipa și exercita capacitatea de reacție. Vom stabili standarde de pregătire pentru îngrijirea sănătății pentru a evalua pregătirea coaliției și pentru a ne asigura că exercițiile testează rezistența sistemului la amenințările de rutină și de dezastre.„
De asemenea, în acest caz, ASPR este autorizată să organizeze cursuri și exerciții de formare, dintre care unele pot fi „neanunțate”. Strategia Națională de Securitate a Sanitară 2019-2022 are sub-obiectivul „convocarea unui răspuns și recuperare naționale unificate”, în timp ce Planul Strategic ASPR 2020-2023 conține planul „de a implementa, testa și valida pe deplin diferitele componente ale incidentului ASPR Cadrul de răspuns … … la practicarea continuă a „doctrinei operaționale” și „stabilirea unui … program de exerciții pe mai mulți ani, pe mai multe niveluri, care vizează … realizarea și menținerea pregătirii naționale pentru … a răspunde și recupera din dezastre de tot felul „ceea ce de asemenea ar include și pandemii.
Se pare că atât Planul Strategic ASPR 2020-2023, cât și Strategia Națională de Securitate Sanitară 2019-2022 pot folosi în mod intenționat declarații detaliate pentru a propune același plan în documentele legale, o „amenințare catastrofală” „în curs”, la nivel „național„ de „Pretendent” timp de „câțiva ani” și apoi încercând să numească legal acest lucru un „exercițiu”, „program de exerciții” sau ceva similar.
Dacă COVID-19 este fals, ar fi cu siguranță echivalent cu descrierea unei „amenințări catastrofale” „în curs” la nivel „național” timp de „câțiva ani”.
Activități legitime de falsificare din motive de „aplicare a legii” sau „Inteligenței”
Unii se pot întreba de ce functionarii din domeniul sănătății publice încearcă într-un mod oarecum misterios și ambiguu să scrie în documente legale planuri pentru o astfel de pandemie falsă. Un posibil răspuns este că o falsă pandemie ilegală poate îndeplini definițiile de terorism internațional sau național. De asemenea, „păcălelile” ar fi ilegale, cu excepția cazului în care este una dintre:
„lucrări de investigație, protecție sau informații autorizate legal de către o agenție de aplicare a legii din Statele Unite, o divizie de stat sau politică a unui stat sau un serviciu de informații din Statele Unite.„
În propriile cuvinte ale FBI, „FBI este una dintre principalele agenții de aplicare a legii din guvernul Statelor Unite. Iar legea menționată mai sus, care pare să permită acestor agenții de aplicare a legii să comită înșelăciuni, ar putea fi unul dintre motivele pentru care președintele Obama a ordonat FBI în 2016 „să se alăture sănătății publice și aplicării legii, și să colaboreze cu INTERPOL [Organizația Internațională a Poliției Criminale] prin GHSA [Agenda Globală de Securitate Sanitară] și implementarea cu succes a acesteia ”.
Acest lucru ar putea explica, de asemenea, de ce secțiunea care descrie autoritatea ASPR de a „efectua exerciții operative” în Legea de Inovarea și Pregătirea Avansată pentru Pandemie și Toate pericolele din 2019, cu puțin înainte de COVID-19, a fost modificată pentru a include o prevedere conform căreia directorul serviciilor de informații naționale trebuie să se coordoneze cu ASPR pentru a „informa capacitățile de pregătire și răspuns”. (Pp. 1379-38) Stabilește că „înșelaciunile” sau alte falsificări similare sunt legale din motive de „urmărire penală”, „clarificare” și „protecție”.
Cu toate acestea, atunci când funcționarii din domeniul sănătății publice și politicienii planifică un „exercițiu de reacție și recuperare” fals și realist, aceștia încearcă în cea mai mare parte să legalizeze activitatea, exercițiul, programul sau cum îl numesc. În caz contrar, ar îndeplini probabil definiția terorismului național, așa cum este descris în legislația federală:
Termenul „terorism intern” se referă la activități care:
(A) implică o conduită periculoasă pentru viața umană încălcând legea penală a Statelor Unite sau a oricărui stat;
(B) par a fi destinate:
- intimida sau constrânge civilii;
- să intimideze sau să constrângă politica oricărui guvern; […]; […] […] […] […] […] […]
Partea evidențiată exclude activitățile care nu încalcă legea penală. Prin urmare, politicienii, funcționarii din domeniul sănătății și alte agenții și departamente federale pot încerca mai întâi să se asigure că exercițiul lor planificat de pandemie nu încalcă legea penală. Oricum ar fi, ar fi un act terorist (decesele cauzate de utilizarea inutilă a ventilatoarelor și „vaccinurilor”, închiderea bisericilor, a școlilor și a afacerilor, închiderile draconice, vaccinările forțate etc.), dar încercările de legalizare a actului ar putea fi în viitor prevenirea acțiunii în justiție.
În timp ce Departamentul de Justiție al SUA s-a dovedit corupt, acești angajați pot fi înlocuiți, iar viitorii angajați ar putea să nu fie atât de indulgenți cu Establishmentul; inclusiv viitorul personal liberal al Departamentului Justiției poate fi îngrijorat de terorismul provocat de o falsă pandemie și de daunele pe care le-ar fi putut provoca. Dar legalizarea unei pandemii false ar putea oferi celor implicați o protecție legală în viitor.
Desigur, acest lucru se aplică numai dacă COVID-19 este o falsă pandemie. Discuția de mai sus nu ar fi necesară dacă pandemia COVID-19 ar fi reală.
Fara îndoiala, dacă unu studiază documentele anterioare si posterioare ale COVID-19 și ia în considerare diferiți factori care nu pot fi explicați prin simpla coincidență, se poate ajunge din ce în ce mai mult la concluzia că COVID-19 este o pandemie parțial sau complet falsă cum ar putea fi „exercițiu operativ”, „program de exerciții” sau simulare.
Și, credeți sau nu, există mai multe informații pentru a susține această afirmație, dar nu sunt menționate aici.
*****