ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!
Din Asociația Marilor Rețele Comerciale fac parte retaileri precum: Auchan, Altex, Kaufland, Lidl, Mega Image, Dedeman, Selgros, Decathlon, Cora, Carrefour, Ikea, Metro, Penny, Kaufland etc.
în argumentul său, AMRCR a prezentat că magazinele care comercializează alimente au fost și rămân esențiale pentru populație și, prin urmare, nu pot fi limitate pe baza unor criterii aleatorii sau conjuncturale care, de fapt, le transformă în magazine neesențiale.
”În acest sens, contăm pe sprijinul autorităților în găsirea pe teren a soluțiilor celor mai adecvate care să asigure accesul deplin al populației la hrană și produse alimentare în condiții de siguranță sanitară. Membri ai asociației noastre au propus, acolo unde se impune sau este necesar, măsuri și demersuri pentru a securiza culoare de acces care să asigure fluxuri de persoane complet autonome în raport cu alte spații adiacente.
Subliniem din nou că, încă de la începutul pandemiei, magazinele rețelelor comerciale au fost în prima linie a celor care s-au confruntat cu situația epidemiologică și s-au preocupat permanent, cu toate resursele disponibile, atât de siguranța clienților, cât și de cea a propriilor angajați.”
„Ne-am conformat tuturor cerințelor impuse de autorități în efortul de prevenire si combatere a răspândirii coronavirusului care rămâne principala noastră prioritate. Sperăm că procesul de comunicare și consultare cu autoritățile să fie reluat pentru a preveni apariția unor efecte secundare în relația cu consumatorii dar și probleme colaterale suplimentare în contextul economic complex pe care îl traversăm”, a declarat directorul executiv AMRCR, George Bădescu.