ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!
„Sinuciderea
asistată medical” a devenit o industrie diabolică de împuținat omenirea și de
distrus sufletele. Din peisaj nu putea lipsi „Biserica”.
Pandemia
COVID a dat un imbold puternic Industriei Eutanasiei.
Sub
pretextul că este un „serviciu medical esențial” – la fel ca avortul, dar spre
deosebire de necesitatea îngrijirii bolnavilor cronici, care au fost lăsați să
moară pe capete – sinuciderea asistată medical a „beneficiat” de numeroaseînlesniri legale și medicale în ultimii doi ani și jumătate.
Canada
lui Trudeau este în prima linie a eutanasiei, avorturilor și a morții în
general.
De
asemenea, a extins „dreptul” copiilor (numiți „minori maturi”) și al celor cu boli
mintale de a se sinucide.
Însă
Industria Morții este departe de a se opri aici. Mai ales în Pandemoniul numit
Canada.
Biserica
Unită a Canadei (protestantă, a doua ca mărime, după cea Catolică)
a provocat
stupoare pe internet după ce a dat publicității o serie de „rugăciuni” menite
să-l ajute pe sinucigaș să capete curajul de a-și duce gestul fatal până la
capăt. Și de a mărturisi familiei și celor apropiați că a luat decizia să își
pună capăt vieții.
De
asemenea, există rugăciuni pentru medici care să îi „întărească” pentru a-i
„asista” cu profesionalismul lor pe sinucigași.
Iată
un exemplu de „rugăciune”, creat în comun de clericul David Sparks și de Sheila
Noyes, fostă co-președintă a ONG-ului Dying with Dignity Canada:
A United Church of Canada prayer for someone who has decided to take their own life:
(Link: https://t.co/bTOLJrh8bk)
I try to be careful about the use of such language, but I think I feel OK saying that a professing *church* promoting such things is *actually* demonic. pic.twitter.com/UQqXDeWsKJ
— Jake Meador (@jake_meador) November 15, 2022
Rugăciune în mijlocul fricii
Mi-e
frică. Simt frica pătrunzându-mi în minte și în inimă. Simt frica în stomac.
Mi-e
frică să mor. Nu știu ce este dincolo de bariera morții. Mi-e frică să mă
eliberez (și să plec) spre marele necunoscut.
Am
inima zdrobită și mi-e frică să îmi părăsesc familia. Încă sunt iubit!
Am
renunțat la nădejdea vindecării dar păstrez speranța pentru viața viitoare.
Mi-e
frică de faptul că familia mea și cei dragi ai mei, copii și nepoți, vor fi
tulburați când le voi spune că am de gând să recurg la Moarte Asistată Medical.
(Pomenește
în rugăciune și de alte frici.)
Însă,
în mijlocul fricii mele, nădăjduiesc că familia mea și cei dragi ai mei, copiii
și nepoții mei, îmi vor înțelege decizia de a pune capăt suferințelor mele.
Nădăjduiesc
că vor fi mândri și vor înțelege că Moartea Asistată Medical este conformă cu
iubirea și îndurarea lui Iisus. Simt o împăcare atât de mare știind că este
alegerea mea. Familia mea mă iubește, dar ei nu pot simți suferința mea, nu pot
înțelege neajutorarea mea.
Am
nădejdea și certitudinea (!) că moartea mea va fi blândă. Sunt recunoscător că
pot să fac această alegere, deoarece sunt îngrozit de ideea de a muri în durere
și a fi neputincios.
Această
alegere de a decide eu când m-am săturat îmi dă pace chiar și în mijlocul
fricii.
Simt
că frica ridică un zid între Tine și mine, Iubite Doamne, un zid atât de greu
de trecut, și doresc ca acest zid să cadă.
Vino
la mine, Îndurate Doamne, vino la mine, căci frica mă apasă și îmi alungă
bucuria și pacea pe care doresc să le simt și să le răspândesc în jurul meu.
Vino la mine și îmbrățișează-mă cu iubirea Ta eternă.
În
adâncul sufletului meu, cred că iubirea Ta va alunga frica în această perioadă
de așteptare și pentru ultima mea călătorie în moarte.
Mă
rog în numele pătimitorului Iisus. Amin.
*
Nu
a fost suficient că de doi ani încoace, legiuni de diavoli și-au pus halate
albe și umblă deghizați în medici, omorând în numele Științei.
A venit
acum vremea ca Dracul să Îl maimuțărească pe Dumnezeu Însuși pentru a ucide în numele „Bisericii”.
Ghiveciul
de evlavie sintetică și de lozinci mobilizatoare pare scos de-a dreptul din
Bulgakov, demonstrând încă o dată că Dracul este Progresist convins.
Dar
cel mai uluitor este tupeul Diavolului de a învăța pe cineva să se roage
„pătimitorului Iisus”, Cel care a suferit spânzurat pe Lemn pentru a ne da
Viață. Nu pentru a-I cere ajutor să treacă peste suferințe, așa cum a făcut El. Ci
pentru a-I întoarce spatele, a-L trăda și a alege Moartea.
Tulind-o de pe Cruce și trimițând, asemenea lui Iuda
Iscarioteanul, o ultimă tiflă Celui care continuă să pătimească pentru tine.