ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!
Elon Musk a întreprins măsuri pentru a îmbunătăți procesul de verificare. La începutul acestei săptămâni, pozele de profil ale unor conturi au fost schimbate de la un cerc la o formă pătrată cu colțuri rotunjite pentru a indica faptul că reprezintă o afacere verificată.
De asemenea, a fost implementată o nouă serie de bife de culori diferite, care indică diferite tipuri de conturi verificate. Introducerea diferitelor culori este utilă pentru a vedea imediat cine este o persoană, spre deosebire de o afacere, o organizație sau un cont guvernamental. Marcajele și noile forme ale imaginii de profil nu sunt singurele actualizări pe care Musk le-a făcut pentru a diferenția și mai mult conturile Twitter.
Câteva dintre ele au fost, de asemenea, onorate cu o altă insignă pe profilul lor, indicând o organizație afiliată. Acestea sunt pictograme pătrate în miniatură care apar în dreapta semnului de bifă de pe profil și în Tweeturi, arătând logo-ul afilierii. Se pare că aceasta este o caracteristică disponibilă pentru abonații „Twitter Blue for Business”, o versiune corporativă a Twitter Blue. Noua opțiune de actualizare este implementată pentru anumite conturi verificate, care au, de asemenea, o bifă aurie și o imagine de profil pătrată.
Pe lângă insignele și imaginile de profil în formă de pătrat, este posibil să vedeți și etichete noi, gri, lângă anumite conturi. Etichetele „Mass-media afiliată la stat” sau „organizație guvernamentală” sunt aplicate conturilor verificate ale organizațiilor controlate de persoane sau entități media afiliate la guvernul sau statul unei țări. O etichetă „Automatizat de…” indică faptul că un cont postează conținut care nu a fost produs de un om și numește persoana responsabilă pentru acesta.
Etichetele cu mențiunea „Official” (oficial) pot fi încă prezente pentru a indica conturile verificate ale companiilor comerciale, dar acestea nu sunt abonate la Twitter Blue for Business. Ultima etichetă pe care este posibil să o vedeți este „Professional category” (categorie profesională), care este un descriptor precum „Coffee Shop” (cafenea) sau „Beauty, Cosmetics & Personal Care” (frumusețe, cosmetice și îngrijire personală). Acestea sunt disponibile pentru cei care au un al treilea nivel de upgrade al contului, ceea ce se numește „Cont profesional”.
Conturile profesionale sunt disponibile pentru „întreprinderi, mărci, creatori și editori” care îndeplinesc un set de criterii și sunt în prezent complet gratuite. Musk s-a străduit să îmbunătățească procesul de verificare și să scape platforma de așa-numiții „spam bots” încă dinainte de investiția sa gigantică de 44 de miliarde de dolari (38 de miliarde de lire sterline).
În declarația sa oficială după ce oferta sa a fost acceptată în aprilie, el a spus că dorește „să facă Twitter mai bun ca niciodată” prin „autentificarea tuturor oamenilor”. Dar, când se afla abia în a doua săptămână de activitate, a frânat, după doar câteva ore, implementarea etichetelor gri „Oficial” pe conturile importante de Twitter. Acest lucru i-a îngrijorat pe agenții de publicitate, iar domnul Musk le-a spus în cadrul unei emisiuni live de o oră că este un „coșmar estetic”, precum și că a creat un „sistem cu două clase”.