O aplicație promițătoare care ar putea fi comercializată în viitorul apropiat este valorificarea puterii unui chatbot de a scrie și automatiza rapid e-mailurile cu o oarece personalizare.
Microsoft și Salesforce au anunțat noi produse săptămâna aceasta cu exact această caracteristică.
Chatbot-urile bazate pe inteligența artificială sunt deja utilizate pentru a scrie propuneri personalizate pe e-mail. Astfel, IA precum ChatGPT poate juca în curând un rol semnificativ în afaceri, companii precum Salesforce și Microsoft începând să ofere o integrare mai strânsă între chatbot și software-ul lor.
Un videoclip viral apărut recent pe TikTok arată cum poate fi folosit ChatGPT integrat cu Google Sheets pentru a scrie mesaje LinkedIn personalizate pentru directori care solicită o întâlnire. Acesta a identificat 10 companii potențiale dintr-o anumită industrie și pe directorii lor executivi și a generat note de informare diferite pentru fiecare, inclusiv o întrebare unică adresată.
Videoclipul – și postările virale anterioare despre instrumente similare – a ajuns foarte viral, cu 2,5 milioane de vizualizări și zeci de comentarii ale unor utilizatori care au întrebat cum funcționează.
Microsoft și Google fac eforturi pentru a integra chatbot-urile de nivel următor în motoarele de căutare. Companiile lucrează la utilizarea acestor roboți pentru a scrie reclame de marketing sau coduri de computer.
Videoclipul lui Klufas ilustrează modul în care aplicația ar putea fi comercializată în viitorul apropiat: utilizarea unui chatbot pentru a scrie și automatiza rapid e-mailurile cu o oarece personalizare, de exemplu pentru vânzări, marketing sau rețele personale. Microsoft și Salesforce au anunțat noi produse săptămâna aceasta cu exact această caracteristică.
Analiștii financiari de la Credit Suisse au estimat că funcțiile pentru vânzări ale IA generativă anunțate recent de Microsoft l-ar putea ajuta să ia cota de piață și ar putea aduce peste 768 de milioane de dolari în venituri anuale.
Microsoft a spus că scriitorul său IA de e-mailuri poate prelua context important din șirul de e-mailuri, cum este prețul discutat anterior, și îl poate integra în răspunsul elaborat de IA.
Funcția Microsoft este în prezent în testare beta, dar va fi lansată pe 15 martie pentru clienții funcției Microsoft Viva Sales, a anunțat compania luni.