Externe man Model National

Marile companii încep să utilizeze chatbotul IA ChatGPT pentru automatizarea sarcinilor zilnice

„Două dintre cele mai mari companii influente, Microsoft și Salesforce, se «abandonează» total ChatGPT, ceea ce va normaliza ChatGPT în companiile mari și mici. Va fi un lucru transformator pentru viața pe pământ și va fi necesar de acum înainte pentru a fi competitiv.” (Patrick Wood)  
Inteligența artificială generativă, inclusiv instrumente precum ChatGPT, încep să devină tot mai populare, companiile Big Tech și startup-urile întrecându-se în a le integra în produsele lor, relatează cnbc.com.  

O aplicație promițătoare care ar putea fi comercializată în viitorul apropiat este valorificarea puterii unui chatbot de a scrie și automatiza rapid e-mailurile cu o oarece personalizare.

Microsoft și Salesforce au anunțat noi produse săptămâna aceasta cu exact această caracteristică.

Chatbot-urile bazate pe inteligența artificială sunt deja utilizate pentru a scrie propuneri personalizate pe e-mail. Astfel, IA precum ChatGPT poate juca în curând un rol semnificativ în afaceri, companii precum Salesforce și Microsoft începând să ofere o integrare mai strânsă între chatbot și software-ul lor.

Un videoclip viral apărut recent pe TikTok arată cum poate fi folosit ChatGPT integrat cu Google Sheets pentru a scrie mesaje LinkedIn personalizate pentru directori care solicită o întâlnire. Acesta a identificat 10 companii potențiale dintr-o anumită industrie și pe directorii lor executivi și a generat note de informare diferite pentru fiecare, inclusiv o întrebare unică adresată.

„Cred că ne aflăm într-un moment de cotitură foarte interesant privitor la modul în care vom începe să folosim în viitor în viața noastră de zi cu zi inteligența artificială, care nu era la fel de ușor accesibilă nici măcar acum șase luni, înainte ca ChatGPT să fie mai ușor disponibil publicului”, a spus Alex Klufas, creatorul videoclipului pe TikTok. Ea realizează videoclipuri referitoare la activitatea în industria tehnologiei.

Videoclipul – și postările virale anterioare despre instrumente similare – a ajuns foarte viral, cu 2,5 milioane de vizualizări și zeci de comentarii ale unor utilizatori care au întrebat cum funcționează.

Microsoft și Google fac eforturi pentru a integra chatbot-urile de nivel următor în motoarele de căutare. Companiile lucrează la utilizarea acestor roboți pentru a scrie reclame de marketing sau coduri de computer.

Videoclipul lui Klufas ilustrează modul în care aplicația ar putea fi comercializată în viitorul apropiat: utilizarea unui chatbot pentru a scrie și automatiza rapid e-mailurile cu o oarece personalizare, de exemplu pentru vânzări, marketing sau rețele personale. Microsoft și Salesforce au anunțat noi produse săptămâna aceasta cu exact această caracteristică.

Analiștii financiari de la Credit Suisse au estimat că funcțiile pentru vânzări ale IA generativă anunțate recent de Microsoft l-ar putea ajuta să ia cota de piață și ar putea aduce peste 768 de milioane de dolari în venituri anuale.

De asemenea, marți, Salesforce și-a anunțat produsul LLM denumit EinsteinGPT, care utilizează un model OpenAI ChatGPT. Poate scrie automat e-mailuri de marketing – o integrare firească, întrucât produsul principal al Salesforce este o aplicație web care ține evidența frecvenței cu care oamenii de vânzări contactează clienți potențiali.
Într-o postare pe Twitter marți, CEO-ul Salesforce, Marc Benioff, a făcut o demonstrație a software-ului, folosindu-l pentru a identifica două persoane de contact dintr-o companie, apoi generând automat un e-mail cu o singură propoziție cu scopul de a aranja o întâlnire. În demonstrație, EinsteinGPT a folosit un limbaj mai familiar după ce utilizatorul a cerut software-ului să fie mai puțin formal.
Microsoft a anunțat luni că va integra IA generativă bazată pe ChatGPT într-un set de instrumente pentru afaceri numit CoPilot. Una dintre caracteristicile sale principale este utilizarea IA pentru a genera e-mailuri.

Microsoft a spus că scriitorul său IA de e-mailuri poate prelua context important din șirul de e-mailuri, cum este prețul discutat anterior, și îl poate integra în răspunsul elaborat de IA.

Funcția Microsoft este în prezent în testare beta, dar va fi lansată pe 15 martie pentru clienții funcției Microsoft Viva Sales, a anunțat compania luni.

About Post Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *