ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!
Directorul general al ANZ Victoria și Tasmania, Cameron Home, a confirmat că „un număr mic” de sucursale „nu mai gestionează numerar la ghișeu”, dar nu a dezvăluit câte sucursale au fost afectate.
„În aceste sucursale, depunerile de numerar și cecuri și retragerile de numerar continuă să fie posibile prin intermediul unui bancomat inteligent și al aparatelor de depunere de monede”, se arată în declarație.
La aceste sucursale afectate, depozitele de numerar și cecuri și retragerile de numerar sunt încă posibile prin intermediul bancomatelor inteligente și al aparatelor de depunere de monede, dar personalul din interiorul magazinelor se va concentra acum pe discuții cu clienții despre nevoile lor bancare mai complexe, mai degrabă decât pe tranzacțiile zilnice.
Un purtător de cuvânt al ANZ a confirmat că există un „număr mic de sucursale în care nu mai gestionăm numerar la ghișeu”, într-o declarație furnizată pentru news.com.au.
„În aceste sucursale, depozitele de numerar și cecuri și retragerile de numerar pot fi efectuate în continuare prin utilizarea bancomatelor noastre inteligente și a aparatelor de depunere de monede și avem personal la îndemână pentru a ajuta clienții care ar putea să le folosească pentru prima dată”, se arată în declarație.
„Clienții noștri își schimbă modul în care își desfășoară activitatea bancară, cu o scădere de peste 50% a tranzacțiilor în sucursale în cadrul ANZ în ultimii patru ani.
„Doar opt la sută dintre clienții noștri se bazează exclusiv pe sucursale pentru nevoile lor bancare de zi cu zi, majoritatea preferând metodele bancare online și mobile.
„În prezent, mulți clienți vizitează sucursalele noastre pentru a discuta decizii financiare mai complexe și mai mari, cum ar fi împrumutul pentru o casă nouă sau deschiderea de conturi comerciale pentru o nouă afacere.”
La începutul acestui an, ANZ a publicat, de asemenea, un raport privind preferința din ce în ce mai mare pentru plățile digitale în detrimentul celor în numerar în Australia, Anne McDonnell, directorul de piață al ANZ Worldline Payment Solutions, observând că numerarul dispare rapid.
„Pe măsură ce consumatorii se obișnuiesc cu plățile digitale și chiar invizibile – gândiți-vă la aplicațiile de transport care se ocupă automat de plată – aceștia consideră din ce în ce mai mult efectuarea plăților fizice ca fiind un inconvenient”, a spus ea.
„Această nerăbdare pe care lumea noastră mobilă a alimentat-o este cea care determină companiile să digitalizeze experiența clienților.”